Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаСпособи оплати: Післяплата (оплата при отриманні товару на віділенні) / Пром-оплата / Оплата на рахунок
- Магазини RozetkaСпособи оплати: Пром-оплата
- УкрпоштаСпособи оплати: Пром-оплата / Оплата на рахунок
- Meest ПОШТАСпособи оплати: Пром-оплата / Оплата на рахунок
Способи оплати
- Пром-оплатаПром-оплата — безпечний спосіб оплати замовлень. При оформленні замовлення покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця (відправника) після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти.
- Оплатити частинами
- ПісляплатаОплата при отриманні товару на віділенні Нової Пошти. По даному способі доставки покупець несе додаткові витрати (комісію) за зворотню доставку коштів згідно тарифу перевізника.
- Оплата на рахунокОплата на банківський рахунок IBAN ПриватБанку за реквізитами
Гарантія:
Продавець (виробник) НЕ несе гарантійні зобов’язання та може відмовити у поверненні щодо виробу в наступних випадках:
1) Якщо виріб, не використовується в його прямому призначенню;
2) Порушення правил і умов експлуатації, установки виробу.
3) Якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
4) Якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником;
5) Якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
6) Якщо виявлені механічні пошкодження, що виникли після передачі виробу споживачеві; пошкодження, викликані дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах та ін.
7) Якщо пошкодження (недоліки) викликані невідповідністю (неоригінальних), несправним підключенням Виробу до зовнішніх (зарядних) пристроїв;
8) Якщо данні на маркувальних етикетках Виробу виправленні, стерті, а також у випадку відсутності маркувальних етикеток на виробі;
• Не індивідуальне замовлення.
Що це означає на практиці? Ми можемо не приняти повернення запчастини, належної якості, яка була привезена (зроблена) на індивідуальне замовлення клієнта і нікому крім клієнта не цікава.
Ми завжди намагаємося піти назустріч клієнтові! Зв'яжіться з нами, ми обов'язково розберемося в ситуації і разом з Вами приймемо вірне рішення!
1) Якщо виріб, не використовується в його прямому призначенню;
2) Порушення правил і умов експлуатації, установки виробу.
3) Якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
4) Якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником;
5) Якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
6) Якщо виявлені механічні пошкодження, що виникли після передачі виробу споживачеві; пошкодження, викликані дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах та ін.
7) Якщо пошкодження (недоліки) викликані невідповідністю (неоригінальних), несправним підключенням Виробу до зовнішніх (зарядних) пристроїв;
8) Якщо данні на маркувальних етикетках Виробу виправленні, стерті, а також у випадку відсутності маркувальних етикеток на виробі;
• Не індивідуальне замовлення.
Що це означає на практиці? Ми можемо не приняти повернення запчастини, належної якості, яка була привезена (зроблена) на індивідуальне замовлення клієнта і нікому крім клієнта не цікава.
Ми завжди намагаємося піти назустріч клієнтові! Зв'яжіться з нами, ми обов'язково розберемося в ситуації і разом з Вами приймемо вірне рішення!